יום שלישי, 20 באוקטובר 2015

אבקת הבהרה לשיער ללא אמוניה - היתרונות


שיער מטופח נחשב למושא הערצה של יופי וצעירות. נשים וגברים גם יחד יכולים להיראות מטופחים וצעירים מכפי גילם כאשר שיערם נראה בריא וזוהר ובצבע הרצוי המתאים להם. כיום ישנם מספר תכשירים המאפשרים להחזיר את הזמן לאחור מבחינת מראה השיער, כאשר אבקת הבהרה לשיער ממותג מוביל ואיכותי היא החומר היעיל ביותר לשם כך וכאשר היא ללא אמוניה, היא איכותית אפילו עוד יותר. להלן כל המידע בנושא זה.

הבהרת השיער - כיצד זה עובד?

כולנו יודעים כי חומרים מחמצנים גורמים להלבנה של צבעים. קחו למשל כלור ושפכו על חולצה שחורה וראו איזה פלא - היא תהפוך לאפורה ואף ללבנה במידה ומשך החשיפה יהיה ממושך. אבקת הבהרה לשיער עובדת על אותו המנגנון רק בצורה פחות אגרסיבית. החומרים המחמצנים באים במגע עם הפיגמנטים המצויים בשיער, מחמצנים אותם באופן איטי ומביאים לאפקט הרצוי. כל סוג של אבקת הבהרה פועל בעוצמה שונה כאשר התוצאה הסופית תלויה בריכוז החומר הפעיל ובמשך השימוש. חשוב לשים לב להוראות ולהשתמש באבקה לפרקי הזמן שנקבעו לה. כמו כן, כדאי לבדוק כמה דרגות הבהרה יש לאבקה וע"י כך להבין את חוזקה ביחס לאחרות. אין מניעה עקרונית לשלב את השימוש באבקה יחד עם צבע שיער לגבר או לאישה, אך יש לבדוק כי התכשיר הספציפי מאפשר זאת.

יתרונות אבקת ההבהרה

ישנם תכשירים הכוללים אמוניה ופראוקסיד בתור חומר מחמצן ומזרז הבהרה ותכשירים אחרים שמבוססים על חומרים טבעיים בלבד וללא אמוניה. מה משמעות ההבדלים? ובכן, האמוניה הינה חומר נדיף שפוגע בבריאות וגורם לייבוש השיער. גם מי החמצן (הפראוקסיד) נחשבים לחומר מחמצן חזק במיוחד שעשוי לגרום להבהרת יתר ולפגיעה נוספת במרקם השיער. לעומת זאת, אבקת הבהרה לשיער ללא אמוניה מכילה חומרים טבעיים בלבד ומכאן יתרונותיה המשמעותיים כגון:
  • אין שימוש בחומרים רעילים.
  • החמצון הוא איטי והדרגתי ולכן אין פגיעה בשיער.
  • התכשירים מכילים חומרים טבעיים שעוטפים ומגנים על השערות ומעניקים להן מראה רענן וגם תחושה של צבע שיער טבעי ולא מלאכותי. (צבע לשיער ללא אמוניה).
  • מותגים איכותיים מתאימים לשימוש בקרב נשים בהריון.
גם גברים וגם נשים יכולים כעת לרכוש לעצמם אבקת הבהרה לשיער שמתאימה להם וליהנות ממראה שיער בריא, אסתטי ובעל מראה רענן וצעיר מתמיד. בהצלחה!

תגובה 1:

  1. מה זה אמוניה ? אמוניה לא נמצאת רק בצבע לשיער... אמוניה הוא אחד החומרים הנפוצים והחשובים ביותר בעולם, והוא נמצא בצורה טבעית כמעט בכל יצור חי: מצמחים ובעלי חיים ועד בני אדם. לפי חלק מהערכות, אלמלא האמוניה כחצי מאוכלוסיית העולם – כשלושה מיליארד בני אדם – לא הייתה יכולה להתקיים.

    השבמחק