יום שני, 22 בפברואר 2016

צבע לשיער, רענון ללוק

 
באופן אסוציאטיבי ביותר, אנחנו מקשרים בדרך כלל צבע לשיער עם הזדקנות ועם הרצון להיפטר משערות לבנות שמזכירות לנו שהזמן עובר מהר מידי. אבל זה לא באמת חייב להיות ככה. המוני נשים, והיום אף גברים, צובעים את השיער כדי לשפר את החזות, לרענן את המראה החיצוני ואפילו לשנות את הסגנון.

בא לך להיות יותר שיקית? המשיכי לקרוא.

צביעת שיער - לא רק לנשים עם שיער מאפיר

אם חשבת שאת חייבת לחכות לגיל 40 פלוס כדי להתחיל לצבוע את השיער חשבי שנית.

היום, שינוי צבע השיער הוא עניין שבשגרה לא רק בקרב נשים שרוצות להסוות את שערותיהן הלבנות, אלא גם בקרב כל מי שרוצה קצת לשנות את המראה. זה הזמן להזכיר, שהשיער הוא חלק מרכזי במראה החיצוני. הוא מקיף את הפנים שלנו, שהם בדרך כלל, החלק הראשון בגופינו בו מבחינים הסובבים אותנו, ולכן הוא בולט מאוד ונוכח. מסיבה זו, חשוב שהשיער שלנו ייראה במיטבו, ישקף את מי שאנחנו ויביא לידי ביטוי את הטעם והסגנון האישי שלנו. יותר מזה, מסורות סיניות עתיקות מספרות, שהשיער, מעצם היותו חלק מרכזי מהפנים, יכול לספק לנו לא מעט רמזים על אופיו של האדם שעומד מולינו. ג'ינג'יות, למשל, נחשבות מדליקות וכיפיות, בעלות שיער דק נחשבות עדינות ומאופקות, מתולתלות הן קופצניות ושובבות וכן הלאה. 

כל זה אומר, שהשיער הוא, בעצם, מרכיב מכריע בהופעה הכוללת שלנו.

בחרי צבע לשיער של alfaparf כדי להרגיש יותר "את"

מה עושים כשהשיער לא מסתדר? כשהצבע שלו כבר משעמם אותנו? או כשסתם מתחשק לשנות ולגוון? צביעת שיער היא פתרון מושלם, המאפשר לחולל שינוי משמעותי במינימום מאמץ ובמינימום השקעה כספית. יש לך שיער חום, ואת מרגישה שאת רוצה להיות יותר נוכחת ובולטת? מדוע שלא תצבעי אותו לשחור? את כהת עור וכהת שיער ובא לך להרגיש פעם אחת איך זה להיות בהירה יותר? מדוע שלא תצבעי לבלונדיני? עולם הצבעים בכלל, ובפרט צבעי השיער שלalfaparf, טומן בחובו אינסוף אפשרויות, צבעים וגוונים, וכל שעלייך לעשות הוא להחליט איזה לוק חדש בא לך ואיזה צבע היית רוצה לשיער החדש שלך.
הלוק שלנו אמור לבטא את מי שאנחנו ולשקף את ה"אני" האותנטי שלנו. כאשר אנחנו לא מרגישות במאה אחוז שלמות איתו, אין סיבה שלא לעשות שינוי קליל כדי להעניק למראה שלנו את הטוויסט הדרוש, כך שנרגיש קורנות ומלאות חיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה