יום ראשון, 16 באפריל 2017

כל הסיבות לצבוע את השיער בצבע לשיער ללא אמוניה

היום ישנה מודעות רבה יותר לחשיבות של צביעת השיער בצבעים טבעיים יותר, ללא כימיקלים. צבע לשיער ללא אמוניה הוא דוגמא לצבע שיער כזה, שהוא טבעי, ושיש בו יתרונות רבים. אם קשה לך עם שינויים ואם התרגלת כבר לצבע השיער הכימי הקונבנציונאלי, קבלי בכל זאת כמה סיבות חשובות שעשויות לשנות את דעתך ולעודד אותך לעשות שינוי ולעבור לאופציה הטבעית יותר.

צבע לא אמוניה כדי לתרום לבריאות כדור הארץ ולאיכות הסביבה

היום כבר כל הדיוט יודע, ששימוש בחומרים כימיים מזיק לסביבה. אז נכון, שבמקרים רבים אין לנו ברירה, כמו למשל כשאנחנו לא מרגישים טוב ועלינו לקחת תרופה. אבל בעידן הנוכחי יש גם יותר ויותר תחליפים, העשויים מחומרים טבעיים שמתכלים ומתפרקים מהר ושמסבים פחות זיהום אוויר ונזק לכדור הארץ. אמוניה היא מהחומרים הכימיים התעשייתיים הנפוצים ביותר בעולם, וזה אומר שצבע שיער נטול אמוניה הוא בריא יותר לכדור הארץ וידידותי יותר לסביבה. אם עד עכשיו הרגשת שאת לא מספיק תורמת את חלקך לשיפור החיים על הכדור הזה, הנה דרך נפלאה להתחיל בה. 

צבע ללא אמוניה עם מינימום פוטנציאל לסיכון בריאותי

צבעי השיער הרגילים, הלא טבעיים, מכילים אמוניה, שהיא, זה הזמן להזכיר, חומר כימי שהוא רעיל לבני אדם ולבעלי החיים. לכן, דרושים כללי זהירות בעת הייצור של החומר וההובלה שלו וכן בעת צביעת השיער. זו הסיבה שאריזות צבעי שיער מכילות הנחיות פעולה שיאפשר לצובעת מינימום סיכון, כמו התייחסות לזמן המקסימאלי במהלכו ניתן להשאיר את הצבע על השיער. צבע ללא אמוניה הוא טבעי לחלוטין ועל כן השימוש בו כרוך באפס סיכון וסכנה. 

צבע שיער ללא אמוניה הוא נטול ריח

לאמוניה יש ריח לוואי חריף, וכיוון שכך לא מומלץ לנשים בהיריון לצבוע את השיער, בשל הסכנה ששאיפת הריח החזק תסכן את העובר. צבע שיער טבעי אינו מכיל אמוניה, כאמור, ומבחינת הריח החזק הוא ידידותי אם כן הרבה יותר. מעבר לכך, בזכות היותו טבעי, הוא גם לא יכול לגרום לעקצוצים ולגירויים בקרקרפת. זוהי בחירה מושלמת עבור נשים עם רגישויות כאלה ואחרות בקרקפת.

לסיכום, אם חשוב לך להמשיך לצבוע את השיער כדי לטשטש שערות מאפירות, אבל אם בא לך אגב כך לעשות צעד קטן לקידום בריאות כדור הארץ, ובתוך כך גם להפחית את מידת הסיכון הטמון בשל השימוש בחומר הרעיל- צבע שיער ללא אמוניה הוא הפתרון המושלם בשבילך.

תגובה 1:


  1. אני לא מסכימה עם ההגדרה שצבע לשיער ללא אמוניה הוא טבעי יותר, נתחיל בעובדה שאמוניה היא גז טבעי המשמש להמון דברים, תהליך הייצור שלו כדי לעמוד בדרישה לאספקה לתעשייה הוא מלאכותי. אני מזמינה אותך לקרוא יותר על למה צריך אמוניה
    בעולם ועל שימושיה הרבים, אפילו תגלי שאמוניה לא רק שלא מזיקה לכדור הארץ אלא גם תורמת לו בתחומים רבים.

    השבמחק