יום שלישי, 23 במאי 2017

צביעת שיער בבית: כל היתרונות



אין לך כוח לקבוע תור לספר? ייתכן שהגיע הזמן לעבור לקונספט של צביעת שיער בבית. כל הסיבות הטובות שישכנעו אותך ללכת על האופציה הביתית במאמר שלפנייך. 

פיתוח העצמאות והאי התלות באנשי מקצוע

אנחנו חיים בעידן שבו אנחנו תלויים באנשי מקצוע, בגורואים ובמדריכים ברמה יומיומית. בין אם מדובר במורה ליוגה, במתקן המזגנים, באינסטלטור או במדריכת ההנקה- אנחנו הולכים ומאבדים את הרב-תחומיות שלנו, את  העצמאות שלנו ואת היכולת שלנו לסמוך על עצמינו. אז נכון שיש משהו מפנק ונעים בללכת לספר ולהפקיד בידיו את המלאכה, אבל ברגע שתתחילי לצבוע שיער בבית, ולא להיות תלויה באיש מקצוע, את תרגישי נפלא שאת יכולה לסמוך על עצמך ולא זקוקה לעזרה חיצונית כדי לבצע פעולה שהיא סך הכל לא מסובכת כלל.

חיסכון בזמן

נכון שספר הוא מיומן יותר ממך, במיוחד בהנחה שאת עומדת לצבוע את השיער בשיטת עשי זאת בעצמך בפעם הראשונה בחייך. יחד עם זאת, אם תחשבי את כל הזמן שתצטרכי להקדיש לקביעת תור לספר, למילוי דלק באוטו, למציאת חנייה ולהמתנה אצל הספר עד שיגיע תורך- הרי שתגיעי למסקנה, שהזמן שאת תחסכי אם תעשי הכל באופן עצמאי יעלה על הזמן שאת כביכול תקדישי לפעולת צביעת השיער עצמה. במציאות שבה כל דקה שווה כסף, ושבה כולנו נמצאים במירוץ אחר השעון ומתפללים לעוד כמה שעות פנויות ביממה- חיסכון בזמן הוא משאב אדיר. 

חיסכון בכסף

אם אכן כל דקה שווה כסף, המשמעות היא, שהחיסכון שלך בזמן יתורגם לחיסכון בכסף, כי בזמן שתחסכי תוכלי לעשות דברים אחרים, שעבורם את מקבלת תשלום, כמו למשל להשלים פערים בעבודה. מעבר לזה, אם משווים את המחיר של אריזת צבע לשיער ברשת השיווק אל מול המחיר שייקח ממך הספר עבור צביעת שיער- אין ספק שהפער הוא משמעותי. כלומר, חבילת צבע לשיער יכולה לעלות לך יותר מפעמיים פחות ממה שיגבה ממך הספר. אם תשימי בצד את הכסף שתשכילי לחסוך על ידי צביעת שיער בבית, זה אומר שתוך שנה (בהנחה שאת צובעת את השיער מידי חודש בחודשו), תוכלי לחסוך סכום כסף משמעותי, ולפנק את עצמך באיזה פריט לבוש שווה שאחרת לא היית מוציאה עליו כסף או בחצי יום פינוק בספא הקרוב לבית.

אם כל היתרונות שהוצגו כאן שכנעו אותך, שווה לנסות את האופציה הביתית, לכי על זה!
נסי פעם אחת צביעת שיער בבית, ואחרי ניסיון אחד תוכלי להחליט האם את מאמצת את הקונספט באופן קבוע או בכל זאת חוזרת לספר שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה