יום שני, 2 באוקטובר 2017

מה זה ppd ?

יצא לכם לשמוע על ppd ולכן אתם חוששים לצבוע את השיער? לא רוצים שתתפתח לכם אלרגיה אבל אתם חייבים בכל זאת לטשטש שערות מאפירות? כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר לכם ולשיער שלכם, הנה כמה פיסות אינפורמציה שיעזרו לכם להכריע בסוגייה.

על ppd, על אלרגיה לצבע השיער ועל כל מה שביניהם

ppd הוא חומר המצוי בצבעי שיער ושעלול לגרום לצובעי השיער לפתח אלרגיה במידה והם רגישים אליו.

היות שאלרגיה כזו יכולה לייצר סימפטומים לא נעימים שקשורים לתגובת הקרקפת לחומר הצבע, ושבאים לידי ביטוי ברגישות עורית, בפצעונים, בגירוד או בנגעים מוגלתיים על העור- רצוי שבעלי אלרגיה לחומר זה יימנעו מלצבוע את שיערם בצבעים הרגילים המכילים את החומר. במקרים קיצוניים יותר, יכולה התגובה האלרגנית גם לכלול תסמינים חמורים יותר, כמו: נפיחויות ואסתמה, ולכן חשוב להיות מודעים ולבצע בדיקת אלרגיה לפני צביעת השיער. במסגרת בדיקת אלרגיה כזו יש למרוח את התכשיר על השיער על פני שטח קטן בחלק הפנימי של הזרוע או של פרק כף היד. בדיקה זו היא בדיקה מקומית שתאפשר להימנע מהגעה למצב של רגישות אלרגית של הקרקפת. 

לעבור לצבעי שיער חלופיים העשויים מרכיבים טבעיים בלבד

דרך נוספת להימנע מהתגובה האלרגנית היא לקנות צבעי שיער שאין בהם ppd. בעידן שבו המודעות לחסרונות הטמונים בתכשירים וחומרים כימיים היא רבה, ישנן תחלופות רבות, ואפשר למצוא צבעי שיער טבעיים, שהם גם ידידותיים יותר מבחינה בריאותית וגם מיטיבים יותר עם הסביבה. זה הזמן להזכיר, שמצבו של כדור הארץ לא הולך ונהיה טוב יותר. זיהום האוויר, התחממות כדור הארץ, בזבוז המשאבים והצריכה האובסיסיבית- כל אלה מביאים לכך שהמצב האקולוגי מתדרדר. דרך יעילה להיטיב עם מצבו של כדור הארץ היא לעבור להשתמש בחומרים טבעיים יותר, שאינם מכילים כימיקליים, ושעל כן השימוש בהם אינו מסב נזק לכדור שלנו.

כל זה בעצם אומר, שעל ידי מעבר לצבעי שיער טבעיים ניתן גם לתרום תרומה צנועה לשיפור המאזן האקולוגי ואגב כך להימנע מהסיכונים שמקפלים בחובם צבעי השיער הקונבנציונאליים.

אם אתם לא רוצים להסתבך עם בדיקות עצמיות בבית ואם אתם חוששים לנסות את צבע השיער בשיטת עשה זאת בעצמך תמיד תוכלו להיעזר בספר, לבקש ממנו לבצע את הבדיקה עבורכם ולהפקיד בידיו עם משימת צביעת השיער שלכם כך שתוכלו להרגיש בטוחים יותר ולהפיג חששות מפני אלרגיה עתידית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה