יום שני, 8 בפברואר 2016

איך בוחרים צבע לשיער? כל מה שכדאי לדעת


החלטת לשנות את הלוק ולרענן את הסגנון על ידי שינוי צבע השיער? מדליק. כעת נשאלת השאלה איזה צבע לבחור, מבין קשת הצבעים העצומה המוצעת כיום בשוק. אז קבלי מאיתנו את כל הטיפים שיעזרו לך לבצע בחירה נכונה של צבע לשיער, שיתאים לך באופן מושלם. 

חשבי על האמירה שאת רוצה לייצר

הפרמטר החשוב ביותר בבחירת צבע לשיער הוא, איך אם לא, הצבע. חשבי מה את רוצה לשדר באמצעות ההופעה החדשה, איזה שיק היית רוצה שיהיה לך ואלו צדדים באישיותך את רוצה להביא לידי ביטוי.
צבעים הם דרך נהדרת לייצר אמירה, אגב, לא רק בתחום צביעת השיער, אלא גם בתחום האופנה, עיצוב הפנים וכן הלאה. אם בא לך לשדר אלגנטיות סולידית, למשל, צבעים כהים יעשו היטב את העבודה, אם בא לך משהו יותר נועז וסקסי- אדום יהיה צבע מושלם עבורך, ואם את רוצה להכניס קצת כיף ופאן ליומיום שלך- צבע ג'ינג'י יהיה בחירה מעולה.

התייחסי למצב בריאותו של השיער שלך

רצוי שתקחי בחשבון את מצב בריאות שיערך. אם השיער שלך בריא, מלא ברק וחיים ונראה טוב, תוכלי לבחור צבע כראות עינייך. לעומת זאת, אם השיער דליל, נושר ולא נראה טוב, רצוי שלא לבחור בצבעים בהירים מידי הכרוכים בחמצון של השיער, תהליך שמבוסס על הרבה חומרים כימיים ושהוא חזק יותר מצביעה רגילה.

לכי על האופציה הטבעית

ואם בחומרים כימיים עסקינן, מומלץ מאוד לבחור צבע טבעי לשיער. בעידן הניו-אייג', שבו עוד ועוד ישראליים מצטרפים אל הגל הטבעי ושבו המודעות לסכנות שבשימוש יתר בחומרים כימיים הולכת וגוברת- את תיטיבי עם בריאותך אם תבחרי צבע טבעי לשיער. זו אגב הסיבה, שלפי הוראות הרופאים, נשים בהיריון אינן יכולות לצבוע את השיער, בשל הסכנה שיכולה להיות טמונה בחשיפה לחומרים חזקים. לכן, רצוי ללכת על האופציה הטבעית ולהרוויח מכל העולמות: גם ליהנות משינוי הלוק הרצוי, וגם להיטיב בו זמנית עם הבריאות שלך. 

קחי בחשבון את הצבע של עורך

בחרי צבע שיער לפי גוון העור שלך. נזכיר לך, בהזדמנות הזו, שהשיער שלך הוא מרכיב משמעותי בהופעה החיצונית שלך, ולכן רצווי שגוון עורך יתכתב היטב עם הצבע של השיער. בעבר אומנם נהוג היה להתאים את צבע השיער לצבע העור אחד לאחד, אך כיום אפשר ללכת על כיוון שהוא יותר פרי סטייל ולעשות שילובי צבעים. כך למשל, אם גוון עורך צהבהב-בלונד-אפור, בלונד סגלגל יוכל להשתלב עימו מעולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה