יום חמישי, 8 במרץ 2018

איך שומרים כראוי על שיער צבוע? כל הטיפים

נוהגת לצבוע את השיער על בסיס קבוע, ומרגישה שהשיער מאבד את המגע הנעים ואת הטקסטורה הרכה שהייתה לו? רוצה להמשיך לצבוע אבל עייפת מהמראה היבש והבלתי גמיש של שיערך? כל הדרכים שיאפשרו לך לשמור על ברק השיער הצבוע לפנייך. 

כך תשמרי על מראה שיער צבוע, יפה, מלא ברק ובריא

  • את אולי לא תאהבי לשמוע את זה, במיוחד אם את חובבת מושבעת של שיטות ה"עשי זאת בעצמך" ונוהגת, על כן, לצבוע את השיער לבד בבית, אבל אם תצבעי את השיער אצל ספר מקצועי, סיכויים טובים יותר, שהצביעה תיעשה במקצועיות, באופן שישמור על טריות ורעננות השיער הצבוע שלך. הטענה הזו רלוונטית אף יותר למי שרוצות לעשות מעבר משיער כהה לבלונד בהיר, היות שמעבר כזה דורש פעולת הבהרה, שרצוי שתבוצע על ידי איש מקצוע. 
  • אם את בכל זאת בוחרת לצבוע את שיערך לבד, בעזרת חברה, סבתא או דודה קרובה, חשוב ביותר שתשקיעי כמה שיותר כסף בבחירת צבע שיער מתאים, איכותי, של חברה מוכרת. מן הסתם, ככל שהמוצר שתרכשי יהיה איכותי יותר, כך גם שיער ראשך ייראה טוב יותר חרף הצבע. 
  • ישנם ספרים ומעצבי שיער שטוענים, כי חפיפת יתר של השיער (יותר מפעמים ספורות בשבוע) מביאה לייבוש שלו, ובמקביל, כמובן, גורמת לצבע של השיער לדהות מהר יותר. נסי אם כן להפחית את תדירות חפיפת השיער, ובדקי האם שינוי זה מוביל לתוצאות הרצויות מבחינתך. 
  • קיימים חומרי הזנה רבים לשיער שנועדו לשמור על מראה מלא ברק שלו ובריא. התייעצי עם ספר או עם המוכר בחנות למוצרי שיער כדי שיסייעו לך לבחור את החומרים הטובים ביותר. שימי לב שישנם תכשירים שמתאימים לשיער צבוע וישנם כאלה שמיועדים לשיער בלתי צבוע. בחרי את זה שמתאים לך. כך או כך, תרופת סבתא לשיער בריא היא מריחתו בשמן זית. שווה לנסות. 
  • ויטמין D וסידן הם תוספי תזונה שיכולים לחולל פלאים עבור השיער שלך. תזונה עשירה במינרלים וויטמינים, כמו סידן וברזל, יכולה לסייע לך לשמור על שיער צבוע בריא ורענן, ואף אגב כך למנוע נשירת שיער. עצה זו מתאימה לא רק לנשים עם שיער צבוע, אלא בכלל לנשים שלא מרוצות ממראה השיער שלהן ומרגישות שהוא לוקה שברירי, דליל ולוקה בחוסר חיוניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה