יום רביעי, 8 במרץ 2017

צבעים בשיער: איך בוחרים את הצבע המנצח?



בא לך לגוון את המראה? לשנות את הלוק? ליצור לעצמך "אני" קצת אחרת מזה שאת רגילה אליו? צבעים בשיער הם אחלה דרך לשבור את חיי השגרה, להכניס קצת חיים וחיוניות למציאות, כשהיא מתחילה לשעמם ולשדרג את ההופעה החיצונית. איך תבחרי את הצבע המתאים ביותר עבורך? הנה כמה טיפים.

5 טיפים לבחירה נכונה של צבעים בשיער

1. היי קשובה לעצמך ואל תלכי שבי אחרי טרנדים ואופנות. זה נכון, שההשראה ללוק שלנו היא בדרך כלל תמיד חיצונית, והיא מגיעה ממשהו שראינו, אבל זה לא אומר שאת חייבת ללכת על סגול, רק כי היום זה אין, או על אדום, רק כי ראית כוכבת הוליוודית שעשתה את אותו השינוי לאחרונה. זכרי, שלטרנדים יש נטייה לפשוט את הרגל בדיוק באותה המהירות שבה הם הפכו כה פופולאריים, אבל הצבע יישאר על שיערך גם אחרי ואת תצטרכי להמשיך לאהוב אותו, למרות שהוא כבר לא באופנה.

2. למרות מה שאמרנו קודם, כן חשוב שתיחשפי למגוון האפשרויות, שתראי קטלוגים, שתעברי על מגזינים בתחום השיער ותקבלי רעיונות. שוב, מה שצריך להנחות אותך הוא לא מה שנחשב "איני", אלא מה שנראה לך שיכול להתאים למי שאת.

3. בהמשך לעצה השנייה שלנו, יש היום מגוון אפליקציות שיכולות לאפשר לך לראות איך תיראי עם צבע כזה או אחר לשיערך. כך למשל, ישנה אפליקציה שמאפשרת לך לשלב תמונה של עצמך עם תמונה של סלבריטי, שתווי הפנים שלה מזכירים את שלך. האפליקציה מציעה למעלה מ-500 סגנונות שונים מביניהם את יכולה לבחור, כך שהיא תסייע לך לקבל את ההחלטה הכי הכי מתאימה לך.

4. קחי בחשבון את גוון העור שלך ואת צבע פנייך. שיער הוא מהחלקים החשובים ביותר בפנים בפרט, ובכלל בהופעה החיצונית והוא צריך, לפיכך, להתכתב היטב עם צבע עורך. אם את לא בטוחה מה מתאים לך, תמיד תוכלי להתייעץ עם הספר שלך.

5. חשבי על האמירה שאת רוצה להעביר, על המסר שבא לך לצעוק לעולם, ובהתאם לכך בחרי צבע שיער. צבעים בכלל הם עוצמתיים מאוד ביכולתם להשפיע על מצב הרוח שלנו, ולעורר בנו רגשות מסויימים, ולכן צבעים בשיער הם יופי של אמצעי להעביר מסר ולייצר אמירה. זה גם ידוע, שצבעים מסויימים בשיער יוצרים קונוטציות ספציפיות, ולכן חשוב שתבחרי צבע שיער בהתאם לקונוטציה שהיית רוצה לעורר. כך למשל, ג'ינג'יות יוצרות קונוטציה של שובביות וספונטניות, נשים עם שיער שחור נתפסות אלגנטיות וסולידיות יותר, וכן הלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה